Recepcjonista/ka serwisu

Miejsce pracy: Gdańsk

Główne zadania osoby pracującej na tym stanowisku to:

  • Obsługa Klientów Serwisu, w tym: przyjmowanie połączeń telefonicznych od Klientów, umawianie wizyt serwisowych, prowadzenie korespondencji z Klientami, opieka nad Klientami oczekującymi na pojazd,
  • Odpowiedzialność za obieg i archiwizację dokumentów serwisowych,
  • Opieka nad flotą pojazdów zastępczych,
  • Nadzór nad praktykantami serwisu,
  • Prowadzenie kalendarza samochodów zastępczych,
  • Prace biurowo – administracyjne,
  • Administrowanie bazy danych klientów Serwisu,
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy.

Poszukujemy osób, które:

  • Łatwo nawiązują kontakt i potrafią budować relację z Klientem,
  • Mają doświadczenie w obsłudze klienta,
  • Dobrze organizują swoją pracę, również pod presją czasu,
  • Sprawnie poruszają się w systemach informatycznych i w obsłudze urządzeń biurowych,
  • Znają program MS Excel,
  • Są rzetelne, punktualne i potrafią pracować w zespole,
  • Kreatywnie podchodzą do wykonywanych obowiązków,
  • Posiadają bardzo dobrą prezencję i wysoką kulturę osobistą.

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej i wciąż rozwijającej się firmie,
  • Umowę o pracę w firmie o przyjaznej kulturze organizacyjnej,
  • Możliwość skorzystania z pakietu benefitów na preferencyjnych warunkach (karta multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie),
  • Pracę w młodym, doświadczonym i zmotywowanym zespole w firmie,
  • Możliwość rozwoju kariery.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie aplikacji poprzez przycisk

APLIKUJ

Informujemy, że zapoznamy się ze wszystkimi nadesłanymi aplikacjami, jednak skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.