Miejsce pracy: Gdańsk
Główne zadania osoby pracującej na tym stanowisku to:
- Obsługa Klientów Serwisu, w tym: przyjmowanie połączeń telefonicznych od Klientów, umawianie wizyt serwisowych, prowadzenie korespondencji z Klientami, opieka nad Klientami oczekującymi na pojazd,
- Odpowiedzialność za obieg i archiwizację dokumentów serwisowych,
- Opieka nad flotą pojazdów zastępczych,
- Nadzór nad praktykantami serwisu,
- Prowadzenie kalendarza samochodów zastępczych,
- Prace biurowo – administracyjne,
- Administrowanie bazy danych klientów Serwisu,
- Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Poszukujemy osób, które:
- Łatwo nawiązują kontakt i potrafią budować relację z Klientem,
- Mają doświadczenie w obsłudze klienta,
- Dobrze organizują swoją pracę, również pod presją czasu,
- Sprawnie poruszają się w systemach informatycznych i w obsłudze urządzeń biurowych,
- Znają program MS Excel,
- Są rzetelne, punktualne i potrafią pracować w zespole,
- Kreatywnie podchodzą do wykonywanych obowiązków,
- Posiadają bardzo dobrą prezencję i wysoką kulturę osobistą.
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej i wciąż rozwijającej się firmie,
- Umowę o pracę w firmie o przyjaznej kulturze organizacyjnej,
- Możliwość skorzystania z pakietu benefitów na preferencyjnych warunkach (karta multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie),
- Pracę w młodym, doświadczonym i zmotywowanym zespole w firmie,
- Możliwość rozwoju kariery.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie aplikacji poprzez przycisk
APLIKUJ
Informujemy, że zapoznamy się ze wszystkimi nadesłanymi aplikacjami, jednak skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.