Miejsce pracy: Gdynia
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Telefoniczny kontakt z Klientami serwisu, w celu umówienia wizyty serwisowej (nasze rozmowy nie są prowadzone według sztywnych schematów, stawiamy na indywidualne podejście do Klienta),
- Przygotowywanie i kalkulację ofert dla Klientów,
- Przeprowadzanie ankiet satysfakcji z Klientami serwisu, po wizycie.
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w telefonicznej bądź bezpośredniej obsłudze Klienta,
- Swobody w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
- Obsługi komputera, w tym pakietu Office,
- Odporności na pracę pod presją czasu,
- Znajomość rynku motoryzacyjnego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o silnej pozycji na rynku,
- Umowę o pracę,
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00,
- Możliwość skorzystania z pakietu benefitów na preferencyjnych warunkach (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie),
- Atrakcyjne warunki finansowe oparte o system motywacyjny,
- Pakiet szkoleń.
Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV za pomocą przycisku:
APLIKUJ
Informujemy, że zapoznamy się z każdą aplikacją, jednak skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.