Pracownik działu kontaktów z klientami

Miejsce pracy: Gdynia

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Telefoniczny kontakt z Klientami serwisu, w celu umówienia wizyty serwisowej (nasze rozmowy nie są prowadzone według sztywnych schematów, stawiamy na indywidualne podejście do Klienta),
  • Przygotowywanie i kalkulację ofert dla Klientów,
  • Przeprowadzanie ankiet satysfakcji z Klientami serwisu, po wizycie.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w telefonicznej bądź bezpośredniej obsłudze Klienta,
  • Swobody w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
  • Obsługi komputera, w tym pakietu Office,
  • Odporności na pracę pod presją czasu,
  • Znajomość rynku motoryzacyjnego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o silnej pozycji na rynku,
  • Umowę o pracę,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00,
  • Możliwość skorzystania z pakietu benefitów na preferencyjnych warunkach (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie),
  • Atrakcyjne warunki finansowe oparte o system motywacyjny,
  • Pakiet szkoleń.

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV za pomocą przycisku:

APLIKUJ

Informujemy, że zapoznamy się z każdą aplikacją, jednak skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.