Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej zestawień i rejestrów: aut demonstracyjnych, zamówień, wydań samochodów oraz rozliczeń transakcji, Pośredniczenie w komunikacji między specjalistami ds. sprzedaży samochodów a innymi działami (F&I, księgowość itp.), Wystawianie faktur zaliczkowych, weryfikacja wpłat, kompletacja dokumentów, Nadzór nad prawidłowością i obiegiem dokumentów dotyczących transakcji sprzedaży, Digitalizacja dokumentów, Wsparcie recepcji salonu sprzedaży w bieżących obowiązkach, Przygotowywanie raportów.
Od kandydatów oczekujemy:
Biegłej obsługi komputera w tym pakietu MS Office (głównie Excel), Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Skrupulatności i dokładności, Umiejętności pracy w zespole, Czynne prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy:
Umowę o pracę, Możliwość skorzystania z pakietu benefitów na preferencyjnych warunkach (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie), Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 17:00, Szkolenia, możliwość rozwoju zawodowego, Bardzo dobre warunki pracy.
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie CV za pośrednictwem przycisku
Aplikuj Zgodnie z art. 24 ust. 6 Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów – Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa dostępna jest na stronie internetowej Grupy Zdunek Sp. z o.o. Sp. K. pod linkiem: https://zdunek.pl/formularz-zgloszen-sygnalizujacych